Postřeh z malého městečka 2013 calender u Hamburku: nám chodí podobné paklíky týdně 2 a to přestože máme na schránce „nevhazovat reklamu“. Já bych řekl, že důvod je jednoduchej – prostě to funguje a dokud to fungovat bude (tedy náklady budou menší než kolik díky tomu daný subjekt vydělá), tak se toho nezbavíme. Nicméně by mě zajímalo, jestli ten potisknutý papír je větší/menší 2013 calender problém pro planetu, než třeba všechny přístroje (notebooky, mobily…), které používáme a poměrně často vyměňujeme. Přecijenom papír nemusí přírodu tak zatěžovat jako tyhle věci… ale nevím, jestli má někdo krom názoru i fakta, budu vděčný, taky o tom přemýšlím…
Ahoj, souhlasím jak s názorem Honzi, 2013 calender tak s názorem Tvým (věřím, že si nepotrpíš na Vykání :-) ) ale hlavně jsem si u videa uvědomil, že na tuto řekněme 2013 calender skromně pro 40% populace zcela zbytečnou činnost, je „nabalena“ spousta firem = lidí. Bohužel to není poprvé kdy mám pocit, že ekonomice (respektive některým oblastem – nechci paušalizovat) tak jak jí známe dnes chybí fundament. Už trochu zabíhám někam jinam, ale ty věci s tím souvisí.My máme to štěstí, že máme první vchodové dveře na eletronický zámek a klíč má pouze pošťačka. Jinak to že máš ve svém okolí přátelé, kteří jsou stejného názoru je celkem logické. Je to dáno tím, že všichni 2013 calender budou pravděpodobně podobně jako Ty pracovně vytíženi a nemají čas (a ani chuť) číst nějaké letáky. Vidím to u své mamky, pracuje 8 hodin (buď ráno nebo odpoledne) a tak si vžda najde čas se letáky „probrouzdat“ a je úplně nadšená – pak donutí taťku aby s ní objel všechny ty skvělé nabídky a už jí vůbec nezajímá, že to co ušetřila, 2013 calender projela v benzínu a argument času jí vůbec nic neříká, protože 2013 calender pracuje „pouze“ 8 hodin. 2013 calender Jsem si jist, že takových lidí je stále mnoho a stále mnoho lidí se soustředí na slevy a to podstatné jim uniká. 2013 calender Omlouvám se pokud příliš skáču v tématech – snad to dává v celku smysl. Na závěr dodám to, co jsem se v posledním roce (díky svému kouči) 2013 calender naučil – člověk nemůže brát sebe a nejbližší okruh přátel (známých) jako dostatečný vzorek pro fungování zdejší společnosti. Je to tedy o tom, že každý musí začít sám u sebe a k tomu se angažovat ve skupinách (společenstvích), jaké dáváš dohromady Ty. Měj se moc fajn a držím palce – určitě to má smysl!
To, že to funguje, je bohužel asi pravda. Zkusili jsme to dotáhnout při debatě doma ještě trochu dál: supermarket se snaží zviditelnit. Vybere zboží do akce a stanoví si super cenu, kterou konkurence nemá. Pak zatlačí na dodavatele, aby zlevnil. Ten, aby si kolikrát udržel svoji pozici, přistoupí i na minimální, nulový zisk nebo kolikrát i ztrátu (vzpomeňte 2013 calender na ty články v novinách o chování velkých 2013 calender supermarketů vůči svým dodavatelům). Pak to krásně přibarví do barevného letáku (další peníze navíc).
Na druhou stranu – kdyby se supermarket rozhodl úplně reklamu zrušit 2013 calender a o ty náklady paušálně zlevnit svoje zboží – jenže jak by se o tom lidi dozvěděli, když to nikomu neřekne? :-) A jsme v začarovaném kruhu…
Vypadá to jako výzva pro dobrý podnikatelský záměr. Takže myšlenka zní: Jaká levnější (a relativně ekologičtější )reklama by se dala vytvořit? Nějaké nápady? Co takhle integrovat všechny letáky na internetu na jednu doménu a zavést celorepublikově školení základů PC pro důchodce? 2013 calender
Moc hezký postřeh. Samotného mě ty letáky štvou, já je beru za „papírový“ SPAM – nechtěl jsem je, neobjednal jsem si je, tak proč mi je někdo dává? U nás v domě naštěstí funguje (většinou), že když si na schránku nalepíte „Nevhazovat reklamu“, tak těch letáků výrazně ubude. Když se podívám na všechny schránky, je to tam na spoustě z nich (odhadem min. polovina z nich). Někdy zůstane celý balík nerozbalený u dveří. Nicméně existuje řada lidí, kteří je hltají, nemůžou bez nich žít – jsou to většinou důchodci, kteří si tím krátí den, když objíždí různé obchody a kupují zrovna to, co je v akci (a nebo se o tom minimálně baví mezi sebou, co kde v akci viděli). Ideální 2013 calender by bylo, kdyby si důchodci mohli označit, že letáky chtějí a pak by se jich vyrábělo jen tolik, kolik jich je potřeba (něco jako s předplatným časopisů). Jako už u SPAMu existují placené služby, kdy se lidi dobrovolně přihlásí k odběru reklam (a ještě za to někdy dostávají peníze), tak by to mohlo fungovat i tady.
proč je potřeba to tisknout? protože např. důchodci to mají místo novin a pak pořádají budget journey po supermarketech. 2013 calender My máme cedulku na schránce a naštěstí jen někdy nám nějaký přeaktivní roznašeč něco narve do schránky. No a pak bych neposuzoval lidi jen podle Tvého nebo mého okruhu – před vánočními svátky jsem byl nucen jet na nákup do Kauflandu – to mě zase vrátilo na zem a naskočila mi otázka – co to je ta krize o které se všude mluví a píše? A co to je za lidi, kteří místo vody z kohoutku kupují kartony 2013 calender kokakol a oranžových sifonů 2013 calender a myslí si, ž
No comments:
Post a Comment