Vyberte kategorii Focus IT a logistika Marketing Obaly a technologie Obchod Produkty Reality Top téma Vybavení, technika, calculator app design Rozhovory Videorozhovory Tiskové calculator app zprávy Názory expertního teamu Průzkumy Glosář Monitor letáků
Tištěné letáky calculator app nejčastěji končí v odpadkových koších. Ekologická stopa, kterou tím vytváříme, je značně nepřívětivá. Evropa chce proti tunám zbytečného papíru bojovat zpoplatněním ekologické likvidace letáků. Sáhněte si do svědomí i vy sami. Opravdu všechny tištěné letáky, které dorazí k vám domů do poštovní schránky, čtete od začátku do konce?
Museli byste totiž přečíst minimálně jeden až dva letáky denně. Podle Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu totiž u nás připadá více než 400 letáků ročně na hlavu každého občana. Zákazníky akční letáky lákají. Ještě více je ale láká akční zboží v nich. O tom, že Češi jsou zamilovaní do letákových akcí, není diskuzí, calculator app podobně jsou na tom ale i další národy.
Oproti ostatním evropským zemím, jako je například calculator app Francie calculator app nebo Velká Británie, ale vyprodukujeme až trojnásobné množství papírových calculator app letáků nejrůznějších formátů. Zuzana Luňáková v nedávné reportáži pro Českou televizi zjistila, že se jedná o úctyhodné číslo, až sto tisíc tun tištěných letáků. Není tedy divu, že Evropská unie chystá nařízení calculator app na ekologickou likvidaci letákových nabídek, které budou platit přímo samy řetězce.
Příprava a produkce tiskovin, včetně tisku, přitom ale už nyní vychází obchodníky na desítky miliard korun. Jejich distribuce je pak zlomkovou položkou. Průměrná cena za doručení průměrného letáku do schránky se pohybuje okolo 25 haléřů za kus. Právě v distribuci letáku calculator app k zákazníkovi ale řetězec nejčastěji selhává. Drahý odpad
Zahlcení stohy papírů se mnohé domácnosti brání vylepováním samolepek a značek signalizujících, že si majitel nepřeje letákovou poštu dostávat. Překročení tohoto zákazu je natolik drahý kousek, že se do něj žádné doručovací společnosti ze zásady nepouští. Není ale výjimkou, že ani v případech, kdy by si domácnosti obdržet leták přály, ho nedostanou.
Děje se tak kvůli nefunkční calculator app nebo nekvalitní calculator app distribuční síti a selhání lidského faktoru. Doručovatelé si často usnadní práci a s rozdělováním zásilek do schránek se neobtěžují. Pravidelně tak vídáme stohy letáku před dveřmi bytových domů. V horším případě calculator app jsou nabídnuty k dispozici calculator app přímo u kontejnerů s papírem. Ani v takových případech ale není cesta ke spotřebiteli uzavřená. Kam s ním?
Věříme tomu, že všichni obchodníci jsou odhodlaní být šetrní vůči přírodě calculator app a životnímu prostředí, ale obejít se při prodejích bez letáků se zdá nepředstavitelné. Nejde jen o zdání: podle výzkumu společnosti Incoma GfK vzrůstá podíl zboží, které je prodáváno v akci.
Zatímco před šesti lety, v roce 2007, se jednalo o 24 % zboží z celkového objemu, letos je tomu už celkem 44 %. Zboží v akcích sledují čím dál více i ti zákazníci, kteří na první pohled nemusí do kolonky cenově senzitivního zákazníka vůbec zapadat.
Vzdát calculator app se letáku jako reklamního a informačního nosiče by tedy bylo neprozíravé a zbytečné. Řešení je totiž nasnadě: obchodníci by se měli více soustředit na elektronické databáze zboží a akčních nabídek. Zákazníci calculator app na internetu už totiž čekají. Nákup dnes začíná na internetu
Ondřej Hloupý, projektový manažer server AkcniCeny.cz, který elektronické letáky poskytuje a pravidelně sleduje, říká: Ekologičnost naší služby je jistě jedním ze základních parametrů, který vlastně mimoděk našim klientům z řad obchodních řetězců nabízíme. calculator app Kromě toho je, ale učíme spoustu dalších věcí o zákaznících, calculator app které vhozením letáku do schránky rozhodně zjistit nejdou. Víme například, že se velké nákupy na další týden začínají plánovat i po víkendu, v neděli večer. V posledních měsících zaznamenáváme v tento čas na našem webu výraznou aktivitu.
Nákupy na delší čas dopředu calculator app z letákových akcí totiž sleduje sedmdesát procent calculator app českých calculator app domácností. Celých 37 procent z nich se pak přítomností zboží v akční nabídce řídí natolik, že se podle letáku odvíjí to, co v obchodě vloží do košíku. Zboží jako je ovoce nebo zelenina, maso či nealkoholické nápoje, už mnozí ani jinak než v akci nekupují.
Čím dál více se ale rodiny připravují na nákup doma na internetu. Letos v únoru podle společnosti GfK sledovalo elektronické letáky řetězců na internetu více než 11 procent rodin. Jako největší výhody uživatelé spatřují přehlednost nabídek, větší výběr mezi různými calculator app konkurenčními řetězci calculator app i snadné a pohodlné fulltextové calculator app vyhledávání.
Není tedy nutné upouštět od fungujících letáků a bát se dalších nákladů spojených s jejich likvidací. Bude stačit držet krok se zákazníky a bez větších emocí si konečně připustit, že knihtisk je skutečně minulost.
Webová adresa:
RSS | Kontakty Retail Info, s.r.o. | O společnosti | Hromadné slevy | Zboží | Letáky | Toto jsou internetové stránky společnosti Retail Info, s.r.o., se sídlem Praha 5, Smíchov, Karla Engliše 519/11, PSČ 150 00, IČ: 27426068, zaps
No comments:
Post a Comment